czwartek, 3 maja 2012

Depeche Mode - I Am You tłumaczenie

Spętałaś mi serce kruchym łańcuchem

Taka przyjemność to prawie ból

Nie można już teraz rozerwać tych więzów

Jestem tobą, a ty mną


Nie wyrwiemy się z tej opresji

Taka przyjemność musi być grzechem

I muszę przystać na taką prawdę

Zawsze już będę należał do ciebie


Nie ma odwrotu

Jesteśmy w pułapce

Nie przeczmy faktom

Nie, nie, nie

Żadnych wymówek

To ze mną tu jesteś

Nie mamy wyboru

Nie, nie, nie


Mroczna obsesja w imię miłości

Nasz wspólny nałóg prowadzi nas

Coraz głębiej ku tajemnicy

Aby podtrzymać bezkresne pragnienie


Dziwny to przymus, poza moją kontrolą

Pełnia władzy nad sercem i duszą

Muszę pogodzić się z rzeczywistością


Jestem tobą, a ty mną

Jestem tobą, a ty mną

Jestem tobą, a ty mną

Jestem tobą, a ty mną


Nie ma odwrotu

Jesteśmy w pułapce

Nie przeczmy faktom

Nie, nie, nie

Żadnych wymówek

To ze mną tu jesteś

Nie mamy wyboru

Nie, nie, nie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz