środa, 2 maja 2012

Depeche Mode Stripped tłumaczenie

OBNAŻONA


Chodż ze mną

Pośród drzew

Będziemy leżeć na trawie

Pozwolimy by mijały godziny


Weź mnie za rękę

Wróćmy do tej krainy

Ucieknijmy

Choć na jeden dzień


Pozwól mi zobaczyć cię

Obnażoną do szpiku kości


Metropolia

Nie ma z tym nic wspólnego

Oddychasz spalinami

Których smakuję gdy się całujemy


Weź mnie za rękę

Wróćmy do tej krainy

Gdzie wszystko jest nasze

Choć na kilka godzin


Pozwól mi zobaczyć cię

Obnażoną do szpiku kości


Pozwól mi usłyszeć jak

Podejmujesz decyzję

Bez twojej telewizji

Pozwól mi usłyszeć jak mówisz

Tylko do mnie


Pozwól mi zobaczyć cię

Obnażoną do szpiku kości


Pozwól mi usłyszeć jak mówisz

Tylko do mnie


Pozwól mi zobaczyć cię

Obnażoną do szpiku kości

Pozwól mi usłyszeć jak płaczesz

Tylko dla mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz