poniedziałek, 7 maja 2012

Jump in the Fire tłumaczenie piosenki

Jump In The Fire

Skacz w ogień


Z czeluści mego płonącego domu

Wyrwie się dźwięk dzwonu bijącego na sąd

Kuszącego ciebie i całą ziemię

Aby połączyć nasz grzeszny rodzaj

Jest zadanie do wykonania,

I wy ludzie chcecie, abym to zrobił

Nadszedł czas by wypełnić wasz los

Ja się nie zawaham

By zepchnąć was do tej otchłani


Więc dalej

Skacz w ogień

Więc dalej

Skacz w ogień


Z piekłem w mych oczach, ze śmiercią w mych żyłach

Mój koniec jest coraz bliższy

Żywię się ludzkimi myąlami

I wnętrzem duszy

Moi wyznawcy krzyczą, chcą się odnaleźć

Oni zawsze będą posłuszni

Pójdź za mną, me krnąbrne dziecię

I rób to co mówię


Więc dalej...


Skacz z własnej woli, albo zepchnę cię siłą

Ale i tak będziesz mój

Próbując podtrzymać piekielny ogień

Tropię cię jak ofiarę

Żyję twoim życiem jak swoim, jestem tobą,

Jestem w każdym z was

Więc sięgnij po moją rękę, złap ją

I chodź ze mną przez tę ziemię

Chodź do domu, do którego należysz


Więc chodź...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz