poniedziałek, 7 maja 2012

Långa bollar på Bengt tłumaczenie piosenki

Krótko wracam myślami do sezonu
Gdy byłem małym chłopcem w korkach
Dano mi instrukcje, powinienem biec
Jako lewy obrońca i myśleć, by
Walczyć, biec i tylko podawać
Długie podanie do Bengta

Bengt był początkującym talentem
Długie podanie do Bengta
Awansowałem na lewego skrzydłowego
Długie podanie do Bengta
Myślałem: to moja szansa, tak absurdalna
To nigdy nie jest takie, jakie pragniesz
Mój entuzjazm stał się zerowy, był nasączony
Długie podanie piłki do Bengta

Długie podanie
Długie podanie
Długie podanie do Bengta
Długie podanie
Długie podanie
Długie podanie do Bengta

W dzień całkiem niedawno poszedłem na boisko
Długie podanie do Bengta
Byłem zaskoczony, jak myślisz co zobaczyłem?
Długie podanie do Bengta
Tak, Bengt teraz jest trenerem
A napastnikiem był jego syn, mały Bengt
A inni mieli zadanie: "zrobić wszystko, by wygrać"
Długie podanie do Bengta

Długie podanie
Długie podanie
Długie podanie do Bengta
Długie podanie
Długie podanie
Długie podanie do Bengta

Rzut i długie podanie
Długie podanie
Długie podanie do Bengta
Tylko długie podanie
Długie podanie
Długie podanie do Bengta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz