poniedziałek, 7 maja 2012

Leonard Cohen - Tonight Will Be Fine tłumaczenie

Dzisiaj w nocy będzie fajnie


Czasem łapię się na tym, że sie grzebię w przeszłości,

Przysiegalismy sobie wytrwac w tej milosci

Ty kochalas powoli ja skakalem jak pchelka

dzis ja jestem za maly a Twa milosc zbyt wielka


Ale wiem z oczu Twych,usmiech twoj mowi mi

Ze tej nocy jeszcze raz,jeszcze raz,

Bedzie nam fajnie przez jakis czas


Sam troskliwie wybrales to wspaniale mieszkanie

Okna sa w nim za male,

Nic nie wisi na scianie,

tylko jedno jest lozko, jedna tylko modlitwa,

Az do rana sie modle abys wreszcie tu przyszla...


Ale wiem z oczu Twych,usmiech twoj mowi mi

Ze tej nocy jeszcze raz,jeszcze raz,

Bedzie nam fajnie przez jakis czas


Bardzo lubie gdy ona sie dla mnie rozbiera

Naga mieknie w ramionach gdy milosc w niej wzbiera

Calym cialem porusza,jest lagodna,jest piekna,

Gdybym mogl nie zapomniec, to chcialbym pamietac


Ale wiem z oczu Twych,usmiech twoj mowi mi

Ze tej nocy jeszcze raz,jeszcze raz,

Bedzie nam fajnie przez jakis czas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz