sobota, 5 maja 2012

MARILYN MANSON - Target Audience (Narcissus Narcosis) tłumaczenie

Cel publiczności


Czy jest mi przykro, że twoje niebo zaczęło czernieć

wbijesz swoje noże w niemowlęce plecy ?

Czy jest mi przykro, że zabiłeś Kennediego i Huxleya też ?

Ale jest mi przykro, że Szekspir był twoim kozłem ofiarnym

twoje jabłko wbija się w moje gardło

Przepraszam, twoje niedzielne uśmiechy są zardzewiałymi gwoździami

i twoje komercyjne ukrzyżowanie nie powiodło się

ale właśnie jestem żałosny, anonimowy


I widzę wszystkich młodych wierzących

to cel publiczności

Widzę wszystkich starych fałszywców

i wszyscy właśnie śpiewamy ich piosenkę


Czy jest mi przykro właśnie być żywym

kłaść moją twarz w ulu ?

Czy czy przepraszam za Bootha i Oswalda, tabletki (narkotyki) i kokainę też ?

Przepraszam, ty nigdy nie sprawdzisz torby z bombą w mojej głowie

i moje "halo" było igłą, dziurą

Przepraszam, widziałem, że ksiądz jest bity

i wymyśliłem życzenie


ale właśnie jestem żałosny, anonimowy

I widzę wszystkich młodych wierzących

to cel publiczności

Widzę wszystkich starych fałszywców

i wszyscy właśnie śpiewamy ich piosenkę

i wszyscy właśnie śpiewamy ich piosenkę


"W dolinie śmierci jesteśmy wolni

twój ojciec jest twoim więzieniem, ty to widzisz"


I widzę wszystkich młodych wierzących

to cel publiczności

Widzę wszystkich starych fałszywców

i wszyscy właśnie śpiewamy ich piosenkę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz