środa, 2 maja 2012

Norah Jones - I Wouldn't Need You tłumaczenie

Kiedy dotykam siebie,

To tak, jakbyś Ty dotykał mnie.

Kiedy mogę chwycić się,

To tak jakbyś to Ty trzymał mnie.


Więc nie potrzebowałabym Ciebie,

Nie potrzebowałabym Ciebie

Nie, nie potrzebowałabym Ciebie

Do kochania mnie.


Gdybym mogła zwrócić

Rzeczy, które dostałam od Ciebie.

Gdybym mogła zobaczyć swoją twarz

Bez cierpienia…


Wtedy nie potrzebowałabym Ciebie,

Nie potrzebowałabym Ciebie

Nie, nie potrzebowałabym Ciebie

Do kochania mnie.


Ale potrzebuję.

Więc wróć.

Wróć.


Gdybyś mógł widzieć co robię

Gdy jestem sama

Gdybyś mógł słyszeć mój łamiący się głos

W telefonie …


Wtedy byś wiedział, że Cię potrzebuję.

Wiedziałbyś,

Oh, wiedziałbyś, że potrzebuję Cię

Żebyś mnie kochał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz