poniedziałek, 7 maja 2012

Snake Eyes And Sissies tłumaczenie tekstu piosenki

WĘŻOWE OCZY I MAMINSYNKI


Klucz francuski to w moim domu wręcz bóg

I noszę go z dumą

Wprawdzie nie pracuję, ale mogę nim

Przefasonowac twój uśmiech

Gonię cię bez zmrużenia okiem

Mam wiekszy od ciebie samochód

Wsadze ci tego "sukinsyna" w gardło *

A twe szczątki skropie cytryną


Nie pracuję

Ale robię to, co najlepiej potrafię

Ma ręka, diabelska, wyrzuca szóstki


Moje popołudnia spędzane przy pilocie

Mleko i masakra w codziennych marzeniach

Spokój z połamanymi kolanami

głupi, obciachowi wrogowie

Nóż do masła wbity w twój bok


To, co mam, mam za friko, zdobyte

Technologią srodkowego palca

To, co twoje, jest też moje

Mówię ci chuju, co je twoje to je moje

Wężowe oczy dla maminsynków


Nie pracuję

Ale robię, co najlepiej potrafię

Ma ręka, diabelska, wyrzuca szóstki

Mam swoje nałogi

Uzywam wszystkiego, co popadnie

Jestem próżniakiem


Jestem mokrym snem pedofila

Mesjanistycznym Piotrusiem Panem

Zwykłym chłopcem, zwykłym chłopcem

Małym pierdolonym chłopcem

Nigdy nie dorosnę.


Nie pracuję

Ale robię, co najlepiej potrafię

Ma ręka, diabelska, wyrzuca szóstki

Mam swoje nałogi

Używam wszystkiego, co popadnie

Jestem próżniakiem


(nie, nie, nie, nie)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz