niedziela, 29 kwietnia 2012

Can you feel it tłumaczenie tekstu

Może wy czujecie to,

Może wy czujecie to,

Może wy czujecie to,

Jeżeli wy patrzycie wokół cały świat przybywa teraz w dzieci

Może wy czujecie to,

Może wy czujecie to,

Może wy czujecie to,

Czują to w powietrzu, wiatr bierze to wszędzie, yeah

Może wy czujecie to,

Może wy czujecie to,

Może wy czujecie to,


Całe kolory świata miały przedsiębrać moją wiadomość do waszego brata

I mówią mu dwukrotnie Rozpowszechniać słowo i próbować uczyć człowieka

Kto nienawidzi jego brata

Nienawiść przezwyciężył ooh

wszystko jedno

krew wewnątrz mnie jest wewnątrz was

Teraz, mówią mi

Może wy czujecie to

Mówią mi Może wy czujecie to

Może wy czujecie to, oh

Kiedy wy widzicie to obniżenie

Może wy widzicie to w waszych kościach ?

Może wy czujecie to,

Yeah, yeah, oh

Każdy oddech zabierzecie

Śmierć w innym miejscu

Każdy zdrowy uśmiech,

Jest głód i walka o inne dziecko

Ale gwiazdy błyszczą

W obiecującym świetle, jest blisko ten czas

Może wy czujecie to teraz

Tak więc bracia i siostry poznają jak

Teraz, mówią mi

Może wy czujecie to

Mówią mi może wy czujecie to

Może wy czujecie to hey hey

Rozmowa sam na sam

teraz To odczuwanie obniża się

Otwierają wasz umysł

Może wy czujecie to,

Może wy czujecie to

Wszystkie dzieci na świecie mają

Całą Twoją miłość

Tak, jest dobrze

Przekazują moją wiadomość do waszego brata

I mówią mu dwukrotnie

Przekaż wiadomości do ludzi pochodu

Którzy zabijają ich braci

Śmierć przezwycięży ooh

Wszystko jedno

Krew wewnątrz mnie jest wewnątrz was

Teraz, mówią mi


Może wy czujecie to

Może wy czujecie to

Może wy czujecie to

Może wy

Może wy

(Może wy czujecie to )

(Może wy czujecie to )

(Może wy czujecie to )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz