czwartek, 26 kwietnia 2012

Lady GaGa The Lady is a Tramp feat. Tony Bennett tłumaczenie

Ona staje się zbyt głodna na obiad o ósmej (padam z głodu!)
Ona kocha scenę ale nigdy nie przychodzi spóźniona
Nigdy nie przejmuję się ludźmi, których nie cierpię
Dlatego ta dziewczyna jest włóczęgą
Ona nie lubi gównianych gier z baronami i hrabiami
Nie pójdzie do Harlem w gronostaju i perłach
I z pewnością nie obsmaruje błotem z resztą tych dziewczyn
Dlatego ta pani jest włóczęgą

Kocham wolny świeży wiatr w moich włosach
Życie bez przejmowania się
Jestem taka rozbita, to jest oke!
Nienawidzę Kalifornii
Jest zatłoczona i przygnębiona
Właśnie dlatego ta pani jest włóczęgą (jest włóczęgą!)

Czasami jadę do Coney Island
Oh, ta plaża jest boska
I kocham Jankesów
Tysiak jest po prostu świetny!
Zmierzam za Rogersem i Hartem
Ona śpiewa każdą linijkę
Właśnie dlatego ta pani jest włóczęgą

Kocham płatne walki
To nie jest imitacja (żadna imitacja)
I kocham robota z tobą i twoją żoną na ulicy w Central Parku
Ona idzie do opery i szybko się budzi (tak właśnie robię)
Właśnie dlatego ta pani jest włóczęgą

Ona lubi zieloną trawę pod jej butami
Co mogę stracic, ponieważ nie miałam żadnych drzwi (oh nie?)
Jestem całkiem sama kiedy przygaszam moją lampę
Właśnie dlatego ta pani jest włóczęgą
Dalej!

Kocham twoją świeżą wolnośc, kocham twoją chustkę w moich włosach
Życie bez przejmowania się
Jestem taka rozbita, to jest oke!
Nienawidzę Kalifornii
Jest zatłoczona i przygnębiona
Właśnie dlatego ta pani jest włóczęgą
Właśnie dlatego ta pani jest włóczęgą

Właśnie dlatego ta pani jest włóczęgą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz