sobota, 21 kwietnia 2012

The Killers The World We Live In tłumaczenie

To jest świat w którym żyjemy

Czuję, że staję się zmęczony

To jest świat w którym żyjemy


Cóż, może byłem w błędzie

Słyszałem plotkę, że skończyłaś z tym dniem i wiekiem

Cóż, może byłem w błędzie


Błogosław swoje ciało, błogosław duszę

Módl się o pokój i samokontrolę


Muszę wierzyć, że jest to tego warte

Bez zwycięstwa

Jestem tak uświęcony i wolny

Cóż, może byłem w błędzie


Nauczone lekcje i koła się obracają


To jest świat w którym żyjemy

Nie mogę ponieść winy za dwoje

To jest świat w którym żyjemy

I może przez to przejdziemy


Błogosław swoje ciało, błogosław duszę

Módl się o pokój i samokontrolę


Pod wodospadem

Kochanie, wciąż w tym jesteśmy


To jest świat w którym żyjemy

Czuję, że staję się zmęczony

To jest świat w którym żyjemy


Śniłem że spadam w dół

Nie ma następnego razu, samotny

Burza marnuje na mnie wodę

Ale moje życie jest wolne


Zgaduję, że to jest świat w którym żyjemy

Nie jest na to za późno

To jest świat w którym żyjemy

I nie, nie możemy wrócić


To jest świat w którym żyjemy

Wciąż chcemy czegoś prawdziwego

To jest świat w którym żyjemy

Wiem o tym


To jest świat w którym żyjemy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz