poniedziałek, 16 kwietnia 2012

P.Y.T. (Pretty Young Thing) tłumaczenie piosenki

Ona jest PYT (młodą ślicznotką)
Ale ty jesteś PYT (ona jest młoda ślicznotką)

Byłem na górze, ona przyszła i mnie obudziła
Byłem niewyspany i zmęczony
Weszła do środka, moja primadonna
Ta dziewczyna jest moją niebiańską nagrodą

Ta dziewczyna jest
Ta dziewczyna jest P
Ta dziewczyna jest Y
Ta dziewczyna jest T
Ta dziewczyna jest... Ona jest jedyna, zgadza się

Ta dziewczyna jest PYT (moja młodziutka ślicznotka)
PYT (młodziutka ślicznotka)

[Will.I.Am]
Cholera, dziewczyno jesteś taka sexy
Pozwól mi być twoja sex- maszynką
Bo wyglądasz tak słodko w tych jeans ach
Obiorę cię z nich jak mandarynkę
Widuję cię w magazynach
Pozującą dla Maybelline
Tak, możesz być moją królową piękności
Tak gwiżdż, pozwól mi być twoim królem... Tak

Ta dziewczyna jest
Ta dziewczyna jest P
Ta dziewczyna jest Y
Ta dziewczyna jest T
Ta dziewczyna jest... Ona jest jedyna, zgadza się

Ta dziewczyna jest PYT (moja młodziutka ślicznotka)
PYT (młodziutka ślicznotka)

[Will.I.Am]
Młode ślicznotki powtarzajcie za mną
Mówcie na na na na na

[Refren 2x]

[Will.I.Am]
To jest król bitów
Nawijający z królem popu
Will.I.Am non-stop
MJ na szczycie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz