wtorek, 24 kwietnia 2012

Peace tłumaczenie tekstu

"POKÓJ"


Pokój przyjdzie do mnie

Pokój przyjdzie do mnie


Zostawiam za sobą gorycz

Tym razem oczyszczam swój umysł

Nie ma miejsca na żale

Będę pamiętał, żeby zapomnieć


Po prostu spójrz na mnie

Idę, miłość pod postacią człowieka

Spójrz na częstotliwość z jaką wibruję

Zamierzam oświetlić świat


Pokój przyjdzie do mnie

Pokój przyjdzie do mnie


Zostawiam złość w przeszłości

Ze wszystkimi cieniami, które ona kosztowała

W moim sercu jest radar

Któremu od początku powinienem był ufać


Tylko spójrz na mnie

Jestem żyjącym aktem świętości

Dającym wszystkim przekonania, które posiadam

Zamierzam oświetlić świat


Pokój przyjdzie do mnie

Po prostu czekaj i patrz

Pokój przyjdzie do mnie

To zamierza się stać

Pokój przyjdzie do mnie

Po prostu czekaj i patrz

Pokój przyjdzie do mnie

To jest nieuniknione

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz