poniedziałek, 18 czerwca 2012

All The Small Things tłumaczenie tekstu piosenki

Wszystkie małe rzeczy


Wszystkie małe rzeczy

Prawdziwe starania, prawda sprowadzania

Będę zajmować jedna windę

Twoja jazda, najlepsza wycieczka.


Zawsze, wiem

Ty będziesz w moim przedstawieniu

oglądasz, czekasz

oceniasz


Powiedz to nie jest tak. Nie pójdę

Obróć światła, zawieź mnie do domu

Na na na na na na na na na na

Na na na na na na na na na na

Na na na na na na na na na na

Na na na na na na na na na na


Pozna noc, chodź do domu

Praca zasysa, wiem

Ona zostawiła mi róże na schodach

Niespodzianki dają mi znać

Ona się niepokoi



Powiedz to nie jest tak. Nie pójdę

Obróć światła, zawieź mnie do domu

Na na na na na na na na na na

Na na na na na na na na na na

Na na na na na na na na na na

Na na na na na na na na na na


Powiedz to nie jest tak. Nie pójdę

Obróć światła, zawieź mnie do domu

Wciąż trzymaj swoja głowę Będę twoim dreszczykiem emocji

Noc będzie kontynuowana

Moj mały wiatrak


Powiedz to nie jest tak. Nie pójdę (na na na na na na na na na na)

Obróć światła, zawieź mnie do domu (na na na na na na na na na na)

Wciąż trzymaj swoja głowę Będę twoim dreszczykiem emocji (na na na na na na na na na na)

Noc będzie kontynuowana x 2 (na na na na na na na na na na)

Moj mały wiatrak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz