niedziela, 10 czerwca 2012

The Hitman tłumaczenie tekstu

Tutaj doszliśmy

Jestem płatnym mordercą, stoję z boku

Jestem płatnym mordercą, chcę twojego życia

Nie ma ucieczki

Nie uciekaj i nie chowaj się

Idziesz do swojej okolicy

Zabiję dla twojej miłości

Płatny morderca, teraz nie płacz

Jestem tylko mężczyzną, możesz być usmażony

Pistolet w mojej kieszeni

Nie sprawiaj, abym był zły

Będę twoim płatnym mordercą – jestem głupcem dla twojej miłości

Jestem niszczarką głów, tak jest lepiej

Kochanie, kochanie, kochanie jestem płatnym mordercą, mordercą, mordercą

Tak, kłopoty na zachodzie, kłopoty na wschodzie

Zmagasz się z bestią – która jest złodziejem i szkodnikiem

Wracaj do matki, broń atomowa to frajer

Tak, tak, tak

To droga do zrobienia tego

Jestem płatnym mordercą, twoją nagrodą

Ale ten płatny morderca może ścisnąć cię do pewnego rozmiaru

Kochaj mnie, kotku

Nie bądź taka chłodna

Kochaj mnie, kochaj mnie, kochanie

Byłem w szkole dla płatnych morderców

Tak, tak

Stworzysz mój dzień

Zdmuchnę cię

Teraz zabawa się zaczyna

Płatny morderca

Jesteś gotowa na kąsanie?

Stracę tą rzecz

Płatny morderca to król

Płatny mordeca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz