piątek, 15 czerwca 2012

Michael Jackson Even Though You're Gone tłumaczenie

Refren:

Muszę znaleźć jakiś sposób

Nic mnie teraz nie powstrzyma

Muszę znaleźć jakiś sposób

Nawet gdy odeszłaś


Wszystko nie wygląda tak źle

Jak wyglądało wczoraj.

Z każdą chwilą staje się

Silniejszy, gdyż muszę żyć dalej.

Posiadam wolę przetrwania,

mimo, iż tak źle się czuje...

Tak źle od środka...


Refren:

Muszę znaleźć jakiś sposób

Nic mnie teraz nie powstrzyma

Muszę znaleźć jakiś sposób

Nawet gdy ciebie nie ma.


Muszę porzucić wszystkie plany, które miałem,

I wszystko zacząć od nowa.

Snuć plany dla jednej osoby,

Zamiast dla dwóch.

Od teraz będę myślał o sobie

Minie dużo czasu zanim,

Znowu pokocham kogoś innego.

Polegałem na tobie we wszystkim,

Naprawdę tobie ufałem.

Naprawdę mnie zawiodłaś...

Naprawdę mnie zawiodłaś...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz