sobota, 2 czerwca 2012

Numb tłumaczenie tekstu piosenki

Odrętwiały


Nie ruszaj się

Nie gadaj bez sensu

Nie myśl

Nie przejmuj się wszystko jest w porządku

W zupełnym porządku

Nie chwytaj

Nie ściskaj kurczowo

Nie rób sobie zbyt wielkich nadziei

Nie oddychaj

Nie osiągaj

Nie smuć się bez pozwolenia


Nie sprawdzaj, balansuj tylko na linie

Nie odpowiadaj

Nie pytaj

Nie próbuj nic zrozumieć


Nie szepcz

Nie rozmawiaj

Nie biegnij, jeśli możesz iść

Nie oszukuj, konkuruj

Nie trać ani chwili


Nie podróżuj pociągiem

Nie jedz

Nie rozlewaj

Nie sikaj do rynsztoku

Nie pisz testamentu


Nie wypełniaj żadnych formularzy

Nie wynagradzaj

Nie czołgaj się

Nie płaszcz się

Nie wracaj późno

Nie wstawaj przy bramie


Nie przyjmuj zobowiązań

Nie upadaj na swój miecz

Zagraj tylko następny akord

Jeśli czujesz, że zaczynasz się nudzić


Jestem odrętwiały

Jestem odrętwiały

Nigdy za wiele

Dajcie mi więcej

Dajcie mi więcej

Tej miłości

Nigdy za wiele


Nie zmieniaj swej postawy

Nie słuchaj zespołów

Nie gap się

Nie małpuj

Nie zmieniaj się

Zjedz winogrono

Nie błagaj

Nie hamuj się

Nie zakuwaj w kajdany

Nie haruj

Nie naginaj się

Nie zbaczaj z drogi

Nie umieraj, służ


Nigdy za wiele

Jestem odrętwiały

Jestem odrętwiały

Dajcie mi co macie

Dajcie mi czego nie mam

Dajcie mi co macie

Nigdy za wiele

Jestem odrętwiały


Nie teoretyzuj, realizuj, polaryzuj

Ryzykuj, tańcz, zwalniaj, przepraszaj


Nie szpieguj

Nie kłam

Nie próbuj

Sugeruj

Zwlekaj

Wyjaśniaj

Zaczynaj od nowa

Nie triumfuj

Nie przymilaj się

Nie trzymaj się kurczowo

Nie nabieraj

Nie fantazjuj

Usychaj z tęsknoty

Nie puszczaj farby

Nie mów


Nie projektuj

Nie łącz

Ochraniaj

Nie oczekuj

Sugeruj


Nie łącz

Ochraniaj

Nie oczekuj

Sugeruj

Nie walcz

Nie szarp

Nie nakładaj jarzma

Nie pracuj

Nie pragnij

Nie łów ryb

Nie ucz

Nie sięgaj


Nie pożyczaj

Nie łam

Nie uprawiaj szermierki

Nie kradnij

Nie podawaj

Nie naciskaj

Nie smaż

Nie czuj


Nie dotykaj

Nie nurkuj

Nie cierp

Nie rymuj

Nie fantazjuj

Nie powstawaj

Nie kłam

Jestem odrętwiały

Nie projektuj

Nie łącz

Ochraniaj

Nie oczekuj

Sugeruj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz