piątek, 15 czerwca 2012

Made In Heaven tłumaczenie tekstu piosenki

Domagam się swojego prawa do przeznaczenia, chcę zagrać moją rolę

Przeżywać bolesne wspomnienia i kochać całym sercem

Ref:

Stworzone w niebie, stworzone w niebie, to wszystko miało być, tak

Stworzone w niebie, stworzone w niebie


Zrozum, że tak właśnie mówią

Wszyscy tak mówią, nie słyszysz

Wiem, wie, wiem, że to prawda

Tak, to ma być głęboko w moim sercu

Uczę się płacić cenę, oni przekręcają mnie do góry nogami

Czekam na okazję, choć nie widzę ich wielu w pobliżu

Ref:

Stworzone w niebie, tak, stworzone w niebie, żeby wszyscy zrozumieli

Stworzone w niebie, stworzone w niebie

Wszyscy to mówią, wszyscy mi to mówią

Tak po prostu miało być, czy tego nie rozumiesz

Tak, każdy mówi, że tak miało być, tak, tak


Kiedy przychodzi burzowa pogoda, to stworzona ona została w niebie

Gdy słoneczne niebo przedziera się przez chmury

To chciałbym, żeby tak zawsze było

Zawsze.... stworzone w niebie


Szukam celu grając swoją rolę w teatrze historii

godzę się z nieszczęściem, oddając mu całą swoją duszę

Ref:

Stworzone w niebie, stworzone w niebie, to po prostu miało być

Stworzone w niebie, stworzone w niebie


Wszyscy mówią: poczekaj a zobaczysz

Tak naprawdę miało być: to jasne

Każdy mi to mówi, każdy mi to mówi, każdy mi to mówi

Tak to oczywiste, tak, przeznaczenie zapisane w gwiazdach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz