środa, 13 czerwca 2012

Modern Talking Brother Louie tłumaczenie

Kochana, miłość jest płonącym ogniem

Zostań, bo powodujesz, że płomienie rosną

Skarbie, nie pozwól mu scalić swego serca

To proste, to proste

Dziewczyno, jego gra nie może trwać bez końca

Dlaczego? Dlaczego nie możemy żyć razem?

Spróbuj, pozwól mu wziąć twoją miłość ode mnie.


Nie jesteś dobry, nie możesz widzieć brata Louie, Louie, Louie

Jestem zakochany, wypuszczę cię

Oh, ona tylko na mnie wygląda

Tylko miłość może złamać jej serce, bracie Louie, Louie, Louie

Tylko parada miłości

Oh, ona tylko na mnie wygląda


Bracie Louie, Louie, Louie

Ona tylko na mnie wygląda

O, pozwól na to, Louie

Ona jest tajna.

O, rób co on robi

Więc zostaw to, Louie

Ponieważ ja jestem jej kochankiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz