wtorek, 12 czerwca 2012

Michael Buble - Quando, Quando, Quando (feat. Nelly Furtado) tłumaczenie

Powiedz mi kiedy będziesz moja

Powiedz kiedy kiedy kiedy

Będziemy mogli podzielic niebiańską miłość

Proszę nie każ mic zekać znów


kiedy Ty powiesz mi "tak"

Powiedz mi kiedy, kiedy, kiedy

Ty uszczęśliwisz mnie

oh moja miłości powiedz mi kiedy


każda chwila dnia

każdy dzień wydaje sie jak całe życie

więc pokaż mi drogę

by radość była niezrównana


nie mogę czekać dłużej

powiedz mi kiedy kiedy kiedy

Powiesz mi to że ty adorujesz

i wtedy Skrabie powiesz mi kiedy


każda chwila dnia

każdy dzień wydaje sie jak całe życie

więc pokaż mi drogę

by radość była niezrównana


nie mogę czekać dłużej

powiedz mi kiedy kiedy kiedy

Powiesz mi to że ty adorujesz

i wtedy Skrabie powiesz mi kiedy


oh Kochanie powiedz mi kiedy

Skarbie powiedz mi kiedy

chodź i powiedz mi kiedy

tak... powiedz mi kiedy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz