czwartek, 7 czerwca 2012

Work That Body tłumaczenie piosenki

Dziewczyno, tam jest lepsza droga

Ja mówie o mnie i ty

Siadasz obok z ponurą twarzą

Myślimy o czym innym


I dziewczyno, tam jest lepsza droga

Ja mowie o robieniu teg co robisz

Jestes zabojca czasu tam jest lepsza droga

Nie siedzienie wokół granatowego istnienia


Nie ty wiesz gdzie sie lepsze rzeczy robi


Praca ciałem

Całym ciałem

Praca ciałem

Wszystkim


Praca ciałem

Całym ciałem

Praca ciałem

Ooh


Czas dochodzi do setna poznaje mnie

Wie ze niemamy nic wspólnego

Idziesz w linii po waszym błędnym miejscu

Ktos zaliterowal na ciebie


Ty wiesz ja niechce

Ja tylko chcę byc z tobą

Ale dwa oblicza dwa środki zadne to ty

Powduja w tobie nierobienie niczgo


Nie ty wiesz gdzie sie lepsze rzeczy robi


Praca ciałem

Całym ciałem

Praca ciałem

Wszystkim


Praca ciałem

Całym ciałem

Praca ciałem

Wszystkim


Praca ciałem

Całym ciałem

Praca ciałem

Wszystkim


Usiądź dziewczyno

Wiem ze kocham cie

Nie, nie wstawaj dziewczyno

Pokaż mi co potrafisz


Wszystkie

Pdejrzane

Stawiaja warunki

Pretensje

Opłata

Przekonanie

Wtargnięcie

Ooh


Praca ciałem

Całym ciałem

Praca ciałem

Wszystkim


Praca ciałem

Całym ciałem

Praca ciałem

Wszystkim

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz