czwartek, 7 czerwca 2012

Snuff tłumaczenie tekstu piosenki

Slipknot - ROZWIAĆ NADZIEJE (snuff)


Pogrzebałem wszystkie twoje tajemnice w mojej skórze

Odejdź z niewinością i zostaw mnie z moimi grzechami

Powietrze wokół mnie ciągle przypomina mi klatke

I miłość jest po prostu przykrywką pokazującą czym jest wsciekłość


Wiec jesli mnie kochasz pozwól mi odejść

i ucieknij zanim się dowiem

Moje serce jest zbyt mroczne by sie troszczyć

Nie moge zniszczyć czego tam nie ma

by zyć ze mną z moim przeznaczeniem

Jeżeli bede sam nie bede mógł nienawidzić

Nie zasługuje by mieć ciebie

Mój uśmiech został zabrany już downo

Jeśli moge coś zmienić mam nadzieje ze nie dowiem sie co


Ciągle podsuwam twoje listy do moich ust

I robie z nich część siebie, zachowując każdy pocałunek

Nie moge stawic czoła życiu bez twojego światła

Ale wszytsko to oddaliło się kiedy odmówiłaś walki


Wiec nie trać słów ja nie bede słuchał

Myśle ze wyraziłem sie jasno

Nie magłas nienawidzić wystarczająco by kochać

To powinno wystarczyć?

Chciałbym tylko zebyś nie była moim przyjacielem

Wtedy bede mógł cie na koniec zranić

Nigdy nie domagałem sie być świetym

Moja nadzieja już dawno odeszła

i zabrała starania przed twoim odejsciem


Więc złam sie naprzeciw moich kamieni

I wyrzuć swoją litość w mojej duszy

Nigdy nie potrzebowałas pomocy

Sprzedałaś mnie zeby oszczedzić siebie

I nie chce słuchać że Ci przykro

Uciekasz mimo wszystko

Anioły kłamią by utrzymać kontrole

Moja miłość została ukarana juz dawno temu

Jesli ciągle Ci zalezy, nigdy wiecej mi tego nie mów


Jesli ciągle Ci zalezy, nigdy wiecej mi tego nie mów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz