czwartek, 26 stycznia 2012

Alicia Keys If I Was Your Woman tłumaczenie

Jeśli byłabym Twoją kobietą


Jeśli byłabym Twoją kobietą

A ty był byś mym mężczyzną

Nie miał byś innej kobiety

Ja byłabym słaba jak owieczka

Jeśli ty był byś silny

Aby wyjść za me drzwi

Moja miłość była by zasadą mych grzechów

I wołałabym Cię byś wrócił i dał mi ich więcej


Jeśli byłabym twoją kobietą

Jeśli byłabym twoją kobietą

A ty był byś mym mężczyzną, taaak...

Ona Cię niszczy Skarbie

Mówiąc że niejesteś niczym więcej

Lecz ja bym cię podniosła Skarbie

Gdy ona by pozwoliła Ci upaść

Ponieważ Ty jesteś jak diament

A ona Cię traktuje jak szkło

Mimo to Ty błagasz ją o jej miłóść

Mnie nie musiałbyś nawet prosić


Jeśli byłabym twoją kobietą

Jeśli byłabym twoją kobietą

Jeśli byłabym twoją kobietą

To bym

Nigdy, nigdy, nie, nie, nie przestała Cię kochać

Taaak, taaak, mmm hmm


Życie jest takie szalone

A miłość nieżyczliwa

Bo ona jest najważniejsza Skarbie

Czy uda jej się uspokoić twój umysł?

Jesteś częścią mnie

Lecz nigdy się tego nie dowiesz

Jak bardzo Cię potrzebuję

Ale za bardzo się boje Ci to okazać


Jeśli byłabym twoją kobietą

Jeśli byłabym twoją kobietą

Jeśli byłabym twoją kobietą

To bym

Nigdy, nigdy, nie, nie, nie przestała Cię kochać

Jeśli byłabym twoją kobietą

To bym

Nigdy, nigdy, NIGDY nie przestała Cię kochać


Och, tak, tak, tak ,tak....


Jeśli byłabym twoją kobietą

Jeśli byłabym twoją kobietą

Jeśli byłabym twoją kobietą

Jeśli byłabym twoją kobietą

Jeśli byłabym twoją kobietą

Jeśli byłabym twoją kobietą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz