sobota, 14 stycznia 2012

Pretend To Be tłumaczenie tekstu piosenki

Mówisz, że jesteś ze mnie dumna
Ohhhohhohoh
I bierzesz coś ze mnie
Tak przewidywalne
Dlaczego musiałem to przejrzeć?
Dlaczego musiałem to wziąć?
Czy nie muszę nic więcej zrobić
Bym mógł to w końcu powiedzieć

Nie
Sprawy zaszły za daleko
Ujawniając kim jesteś
Pokazując wszystkim,
Że nie jesteś tą, którą udajesz

Zaczynasz z przeprosinami
Ohhhohhohoh
Potem znowu się ze mnie nabijasz
Tak przewidywalne
Dlaczego musiałem to przejrzeć?
Dlaczego musiałem to wziąć?
Czy nie muszę nic więcej zrobić
Bym mógł to w końcu powiedzieć

Nie
Sprawy zaszły za daleko
Ujawniając kim jesteś
Pokazując wszystkim,
Że nie jesteś tą, która to udaje
Nie
Sprawy zaszły za daleko
Ujawniając kim jesteś
Pokazując wszystkim,
Że nie jesteś tą, którą udajesz

Oh oh oh ah ah oh
Oh oh oh ah ah oh
Oh oh oh ah ah oh
Oh oh oh ah ah oh
Oh oh oh ah ah oh
Oh oh oh ah ah oh
Oh oh oh ah ah oh

Nie
Sprawy zaszły za daleko
Ujawniając kim jesteś
Pokazując wszystkim,
Że nie jesteś tą, która to udaje
Nie
Sprawy zaszły za daleko
Ujawniając kim jesteś
Pokazując wszystkim,
Że nie jesteś tą, którą udajesz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz