sobota, 28 stycznia 2012

Que Sera tłumaczenie piosenki

Ha!
Cokolwiek ma być, to będzie.

Usuń mnie ze znajomych.
Nie obchodzi mnie co sobie myślisz.
Zapomnij, że się poznaliśmy.
Nie martw się o mnie.
Więc boli mnie żołądek
Kiedy myślę o tym zmarnowanym czasie,
który razem spędziliśmy,
robiąc plany na wieczność, nieważne.
Oszukałeś mnie raz, wstydź się
Oszukałeś mnie drugi raz, wstyd mi.
Jestem idiotką.
Że nie zobaczyłam, co kryje się
Pod tą piękną twarzą
Albo ciepłymi lub gorszymi dniami?
Niespodzianka
Niespodzianka
Mam się zupełnie dobrze
Whoo!

Ahahahahhhh
Co ma być, to będzie
Ahahahahhhh
Co ma być, to będzie

Cokolwiek się stanie, będzie ze mną dobrze
Gdziekolwiek życie, zarzuci mi drogę
Życzysz żeby mnie bolało
Ale jestem wola jak ptak.
I teraz jestem szczęśliwsza
Yeah!

Ahahahahhhh
Co ma być, to będzie

Mogę nigdy nie wrócić.
do rzeczy, które były wcześniej.
I przykro to mówić,
że żyjesz w przeszłości,
Jeśli kiedykolwiek uwierzysz
że chcę żebyś wrócił (nie)
Trwało to za długo żebyś wrócił.
Ale teraz jesteś za szybki.
I sposób w jaki grasz swoimi kartami,
powinien mi powiedzieć, kim jesteś.

Zawsze cały w tym.
Nienawidzisz, kiedy wygrywam.
Tylko ja nie poddam się.
I powinnam to wiedzieć na początku
Że grasz z moim sercem, ha!

Ahahahahhhh
Co ma być, to będzie
Ahahahahhhh
Co ma być, to będzie

Cokolwiek się stanie, będzie ze mną dobrze
Gdziekolwiek życie, zarzuci mi drogę
Życzysz żeby mnie bolało
Ale jestem wola jak ptak.
I teraz jestem szczęśliwsza
Yeah!



Who! Ha ha!

Ooooh
Czuję to w powietrzu!
(Czuję to w powietrzu, kochanie!)
Ooooh
Jest w tym coś lepszego.
Ooooh
Cześć, do nowej mnie!
(Cześć, cześć, cześć)
Ooooh
Żegnaj, kochanie!
(żegnaj)

Możesz nigdy nie wrócić.
do rzeczy, które były wcześniej.
I przykro to mówić,
że żyjesz w przeszłości,
Jeśli kiedykolwiek uwierzysz
że chcę żebyś wrócił (nie)
Trwało to za długo żebyś wrócił.
Ale teraz jesteś za szybki.
I sposób w jaki grasz swoimi kartami,
powinien mi powiedzieć, kim jesteś.

Zawsze cały w tym.
Nienawidzisz, kiedy wygrywam.
Tylko ja nie poddam się.
I powinnam to wiedzieć na początku
Że grasz z moim sercem, ha!

Ahahahahhhh
Que sera, sera
Ahahahahhhh
Que sera, sera

Cokolwiek będzie, będzie dobrze.
Niezależnie gdzie mnie rzuci życie.
Życzysz mi,żeby bolało.
Lecz ja jestem wola jak ptak.
I jestem szczęśliwsza teraz.
Yeah!

Ahahahahhhh
Que sera, sera
Ahahahahhhh
Que sera, sera

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz