sobota, 21 stycznia 2012

Beyonce Knowles Dangerously in love tłumaczenie

Kochanie kocham Cię

Jesteś całym moim życiem

Jajszczęśliwsze chwile mojego życia nie miały by miejsca

Gdyby Cię przy mnie nie było

Jesteś moim połączeniem

W połączeniu ze słońcem

Z tobą obok mnie

Nie ma ciemności której nie przezwycięże

Jesteś moją kroplą deszczu

Ja jestem morzem

Z tobą i z Bogiem który jest moim światłem słonecznym

Rozkwitam i tak pięknie rosnę

Kochanei jestem taka dumna

Dumna z bycia twoją dziewczyną

Wprowadzasz zamęt

Wszystko odchodzi

Od tego zimna i bałaganu świata


Jestem w Tobie zakochana

Sprawiłeś że jestem wolna

Nie mogę zrobić tej rzeczy

Naazywając życie bezemnie tu

Bo jestem niebezpiecznie zakochana w Tobie

Nigdy nie odejdę

Po prostu kochaj mnie dalej

W sposób którym mnie kochasz


I wiem że mnie kochasz

Kochasz mnie za to kim jestem

Bo lata wcześniej stałam się kim jestem

Kochanie jesteś moim męszczyzną


Wiem że to nie jest łatwe

Łatwe mnie kochać

Doceniam miłość i detykację

Od ciebie dla mnie

Późnei jw moim celu

Widzę siebie majcą twoje dziecko

Widzę siebie będącą twoją żoną

Widzę całą przyszłość w twoich oczach

Możliwości całej miłości dla Ciebie

Czasem sprawiają że chce płakać

Zdaję sobie sprawę z moich błogosławieństw

Jestem wdzięczna

Że jesteś po mojej stronie



Za każdym razem kiedy widzę twoją twarz

Moje serce się uśmiecha

Za każdym razem to tak dobrze czuję

To rani czasem

Kochać i trzymać

CZuć

Oddychać

Kochać Cię


Niebezpiecznie zakochana

Nie mogę tego zrobić

Kocham Cię, kocham Cię, Kocham Cię

Nigdy nie odejdę

Po prostu dalej mnie kochaj

Kocham Cię

Nie mogę zrobić

Nie mogę zrobić nic bez Ciebie w moim życiu

Obejmującego mnie, całującego mnie, kochającego mnie

Niebezpieczna

W miłości

Niebezpieczna w miłości

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz