poniedziałek, 16 stycznia 2012

The Rolling Stones - Emotional rescue tłumaczenie

Czy nie ma niczego , co mógłbym powiedzieć

Niczego co mógł bym zrobić

Aby zmienić twoje zdanie

Jestem w tobie taki zakochany

Tkwisz w tym zbyt głęboko

Nie możesz się wydostać

Jesteś tylko biedną dziewczynką w domu bogatego mężczyzny

Tak ,maleńka ,płaczę nad tobą


Nie znasz obietnic ,które nigdy nie były złożone aby ich dotrzymać?

Tak jak rozpłynięta we śnie noc

Będę twoim obrońcą pewnym ,szybkim i prawdziwym

Przybędę na twój Emocjonalny Ratunek

Przybędę na twój Emocjonalny Ratunek


Tak ,kolejna noc ,płacząc

Płacząc, tak maleńka,płaczę

Tak,jestem jak dziecko, maleńka

Jestem jak dziecko,maleńka

dziecko,tak jak dziecko,jak dziecko

Jak dziecko


Myślisz, że jesteś jedyna ze specjalnej rasy

Myślisz, że jesteś jego pupilkiem pekińczykiem

Będę twoim obrońcą pewnym , szybkim i prawdziwym

Przybędę na twój Emocjonalny Ratunek

Przybędę na twój Emocjonalny Ratunek


Śniłem ostatniej nocy

Ostatniej nocy śniłem

Jak mogłabyś byc moja, ale płakałem

Jak dziecko, tak jak dziecko

Jak dziecko ,płakałem

Będziesz moja, moja, moja ,moja , moja, cała moja

Ty powinnas być moja, powinnaś być moja

Być moja ,cała moja


Przyszedłem do ciebie, tak bezszelestnie nocą

tak zwinnie , ze zwierzęcą ciszą

Będę twoim obrońcą pewnym , szybkim i prawdziwym

Przybędę na twój Emocjonalny Ratunek

Przybędę na twój Emocjonalny Ratunek



Tak, powinnaś być moja , moja,tak

Tak powiennaś być moja

Dziś w nocy i każdej nocy

Będę twym rycerzem w lśniącej zbroii

Przybywającym na twój Emocjonalny Ratunek

Będziesz moja ,cała moja ,cała moja

Będziesz moja ,cała moja ,cała moja

Będę twoim rycerzem w lśniącej zbroii

Jadącym przez pustynię, na pięknym Arabskim rumaku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz