czwartek, 26 stycznia 2012

Evanescence - Erase This tłumaczenie

Już za późno, by zmienić swe zdanie
Nawet jeżeli ten kruchy świat
Rozrywa się w szwach
Nie potrafię zmyć grzechów
Topiąc uczucie, każdego dnia
Budzę się w życiu kogoś innego

Czy to takie trudne dla Ciebie?
Dla mnie akurat jest trudne, by
Uwierzyć, że to o czym marzyliśmy
Mogłoby wrócić z powrotem do życia
Bowiem nie potrafię wymazać tego życia

Nie pozwolę, by ten dzień minął
Zamierzam uratować to zmarnowane życie
I nic nie stanie mi na drodze
Nie wystarczy się pożegnać
Spalę to, aż nic nie pozostanie
Tonę w bałaganie, który zrobiłam

Czy to takie trudne dla Ciebie?
Dla mnie akurat jest trudne, by
Uwierzyć, że to o czym marzyliśmy
Mogłoby wrócić z powrotem do życia
Bowiem nie potrafię wymazać ciemności we mnie

Woda wzrasta dookoła nas
Nie ma innego wyjścia
Obwinię jedynie siebie za to wszystko

Czy to takie trudne dla Ciebie?
Dla mnie akurat jest trudne, by
Uwierzyć, że to o czym marzyliśmy
Mogłoby wrócić z powrotem do życia
Gdybym tylko mogła wymazać swą pamięć
Lecz nie potrafię wymazać tego kłamstwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz