poniedziałek, 23 stycznia 2012

Rihanna Don't Stop The Music tłumaczenie

Proszę, nie przerywajcie muzyki x4


Robi się późno,

Toruję sobie drogę

do mojego ulubionego miejsca,

muszę zacząć tańczyć-

otrząsnąć się z tego stresu.

Nikogo nie szukałam kiedy Ty patrzyłeś w moją stronę-

możliwy kandydat, yeah

kto mógł wiedzieć

że tu będziesz, patrząc na mnie tak jak właśnie to robisz

Robisz to, bycie tutaj staje sie nie możliwe

kochanie, muszę przyznać że twoja aura jest niesamowita

jeśli nie musisz iść to nie rób tego


Wiesz co właśnie zacząłeś?

Ja tylko przyszłam na imprezę

ale teraz królujemy na parkiecie zachowując sie niegrzecznie

twoje ręce są dookoła mej talii

po prostu pozwól muzyce grać

ręka w rękę, naprzeciw siebie i twarzą w twarz


ref. Chcę sie porwać daleko

ucieknijmy w muzykę, niej DJ gra

nie mogę odmówić

sposobowi w jaki to robisz

bawmy się dalej

nie zatrzymujcie,nie zatrzymujcie muzyki }x2


czy jesteś gotowy? bo robi się gorąco

nie czujesz tej pasji gotowej by wybuchnąć?

nikt nie wie co jest pomiędzy nami

to jest prywatne show


Wiesz co właśnie zacząłeś?

Ja tylko przyszłam na imprezę....


ref. Chcę sie porwać daleko

ucieknijmy w muzykę, niej DJ gra

nie mogę odmówić

sposobowi w jaki to robisz

bawmy się dalej

nie zatrzymujcie,nie zatrzymujcie muzyki }x2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz