piątek, 20 stycznia 2012

Sanctuary tłumaczenie tekstu

Po zimie przybyły konie wojenne ze stali

Nigdy wcześniej nie zabiłem kobiety

Ale teraz wiem co się wtedy czuje

Wiem, że mogłabyś zwariować

Gdybyś zobaczyła to co ja

Więc teraz muszę szukać

Schronienia od prawa

Spotkałem się ostatniej nocy z nieznajomym

Aby utrzymać się przy życiu

Spędza on cały swój czas na hazardzie i broni by przeżyć

Wiem, że mogłabyś zwariować

Gdybyś zobaczyła to co ja

Więc teraz muszę szukać

Schronienia od prawa

Więc daj mi schronienie od prawa

I będzie wszystko w porządku

Po prostu daj mi schronienie od prawa

I kochaj mnie dzisiejszej nocy....dzisiejszej nocy

Wiem, że mogłabyś zwariować

Gdybyś zobaczyła to co ja

Więc teraz muszę szukać

Schronienia od prawa

Więc daj mi schronienie od prawa

I będzie wszystko w porządku

Po prostu daj mi schronienie od prawa

I kochaj mnie dzisiejszej nocy....dzisiejszej nocy

Umiem się śmiać na wietrze

Umiem wyć w deszczu

W dole Kanionu lub po za równiną

Wiem, że mogłabyś zwariować

Gdybyś zobaczyła to co ja

Więc teraz muszę szukać

Schronienia od prawa

Więc daj mi schronienie od prawa

I będzie wszystko w porządku

Po prostu daj mi schronienie od prawa

I kochaj mnie dzisiejszej nocy....dzisiejszej nocy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz