sobota, 21 stycznia 2012

Escape tłumaczenie tekstu

„Ucieczka"


Rozpoczyna się o 6

On zniknął!



Wszędzie gdzie się obrócę nieważne gdzie, ja widzę

Systemy w kontroli to wszystko ucieka przez książkę

Zamierzam uciec więc mogę być wolny w moich myślach

Ucieczka jest

Tym czego potrzebuję

(elektryczne) elektryczne oczy


Nieważne gdzie jestem widzę moją twarz wokół

Oni cisną kłamstwa na moje imię i umieszczają od miasta do miasta

Nie ma miejsca by uciec ale to nie jest potrzebne żeby się ukryć

Znajdę miejsce

Więc mogę

się schronić



Ucieczka/

Dziś zamierzam uciec z systemu, zasad i od świata

Ucieczka/

Ciśnienie jakie czuję od związków, musiałem uciec

Ucieczka/

Mężczyzna z długopisem, który pisze kłamstwa nie ma tuszu

Ucieczka/

Robię co chcę, ponieważ nie zamierzam być nikim ale ja


Czasami czuję się jak…..muszę uciec



Próbowałem dzielić się moim życiem z kimś, mogłem kochać

Ale gry i pieniądze są wszystkim o czym kiedykolwiek ona myślała

Jak mogła być to moja wina kiedy ona była zagubioną hazardzistką?

Jestem zmęczony

Głupią grą

Czas do zrobienia zmiany

Dlaczego tak jest ja nie potrafię zrobić czegokolwiek co chcę?(hoah)

Kiedy w moim prywatnym życiu przyjacielu Ja nie żyję dla Ciebie (Ciebie!)

Więc nie próbuj (nie próbuj tego)powiedzieć mi co jest dobre dla mnie

Być sterowanym,

Nie mogę zrobić

tego czego chcę


Ucieczka(zamierzam)

Dziś zamierzam uciec z systemu, zasad i od świata (Zamierzam uciec)

Ucieczka/

Ciśnienie jakie czuję od związków, musiałem uciec (Nie wiesz tego

kochanie)

Ucieczka/

Mężczyzna z długopisem, który pisze kłamstwa nie ma tuszu(zamierzam uciec)

Ucieczka/

Robię co chcę, ponieważ nie zamierzam być nikim ale ja (Uciekaj!)



Ucieczka/

Dziś zamierzam uciec(nie próbuj tego) z systemu, zasad i świata

(Ucieczka)

Ucieczka/

Ciśnienie jakie czuję (Ciśnienie, które czuję każdego dnia) ze

związków,

Musiałem uciec

Ucieczka/

Mężczyzna z (whooo hooo!) długopisem, który pisze kłamstwa nie ma tuszu (chodź teraz)

Ucieczka/

Robię (whoooo (chodź teraz) hoooohooo) co chcę, ponieważ nie zamierzam być nikim ale ja



Kiedy idę

Oh, teraz

Ten problem nie będzie mi bratni

To problem świata (problem świata)

Nie będziesz mnie martwić (mnie martwić!) już więcej

Yeah

hoah

Yeah

hooo!


Ucieczka

ah

Ucieczka

ah

Ucieczka

ah

Ucieczka


Ucieczka/

Dziś zamierzam uciec z systemu, zasad i świata (Potrafię

znaleźć sposób!)

Ucieczka/

Ciśnienie jakie czuję ze związków, musiałem uciec

(Ciśnienie, które

czuję)

Ucieczka/

Mężczyzna z długopisem, który pisze kłamstwa nie ma tuszu (pisze

wszystkie te

kłamstwa)

Robię co chcę, ponieważ nie zamierzam być nikim ale ja (Ucieczka i wtedy zrobię tylko co

chcę)

Ucieczka/ (pa pa)

Dziś zamierzam (whooo hoooo) uciec od systemu, zasad i

świata(whooo

hoooo

Ucieczka/

Ciśnienie (whooo hoooo) jakie czuję ze związków, musiałem

uciec(widzisz

Zamierzam uciec, kochanie)

Ucieczka/

Mężczyzna z długopisem, który pisze kłamstwa nie ma tuszu (Mężczyzna pisze

kłamstwa)

Robię (hoo) co chcę, ponieważ zamierzam (hooo) nie być nikim ale ja

Ucieczka/

Zamierzam uciec-(hoah, powiedz mojej mamie. Zamierzam uciec)

Ucieczka/

Ciśnienie jakie czuję-(nigdy więcej tego nie bierz!)

Ucieczka/

Mężczyzna z długopisem- (nigdy więcej nie bierz tego rodzaju g***a!)

Ucieczka/

Robię co chce, ponieważ nie zamierzam (Whoooooooooooooooo

hooooooooo) być nikim ale ja


Ucieczka


Aoow!


Ha

Ha

Ha

Czasami tylko chciałbyś ucieczki, chciałbyś ucieczki

Ha

Ha

Zamierzasz wynieść się stad!

Ah,

Ucieczka (ahhhhhhh!) zamierzasz uciec

Ucieczka

Chcesz mnie, chodź i bierz mnie

Ciśnienie jakie czuję –Ucieczka

Mężczyzna z długopisem-uciec

Robię (hee hee) co chcę-

Robię (hee hee) co chcę, ponieważ nie zamierzam być nikim (hee

Hee)

Ale ja

Robię co chcę!

hee hee heee

hoo!



Ucieczka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz