czwartek, 19 stycznia 2012

Depeche Mode - Corrupt tłumaczenie

Mógłbym Cię zniszczyć w mgnieniu oka

Myślisz, że jesteś taka wyjątkowa

Myślisz, że jesteś taka słodka

Chcę to wypróbować

Nawet nie próbuj mnie kusić

Wkrótce będziesz płakać

Pragnę, abyś mnie uwięziła


Będziesz wykrzykiwać moje imię

Kiedy będziesz potrzebowała kogoś do obwinienia


Mógłbym Cię zniszczyć, to byłoby proste

Patrzenie jak cierpisz

Dziewczyno, to sprawiałoby mi przyjemność

Chcę Cię dotknąć

Moimi małymi palcami

Wiem, że to by Cię pogrążyło

Moje wspomnienia będą wciąż trwały


Będziesz wypłakiwała wszystko w bólu

Błagając mnie, żebym grał w moje gry


Mógłbym Cię zniszczyć, to byłoby takie paskudne

One mogłyby Cię opanować

Ale czym mogą być narkotyki?

Lecz ja Cię nie dotknę

Moje ręce na Twoich biodrach

To byłoby za dużo

Położyć moje wargi na Twoich wargach


Będziesz przywoływała wszystkie moje imiona

Błagając mnie, żebym grał w moje gry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz