piątek, 27 stycznia 2012

Evanescence Exodus (1999) tłumaczenie

Mój czarny plecak wypchany rozbitymi marzeniami

20 dolarów powinno wystarczyć mi na tydzień

Nigdy nie narzekałam

Walczyłam z tym tysiąc razy, ale teraz

Opuszczam dom


Tutaj w cieniach

Jestem bezpieczna

Jestem wolna

Nie mam dokąd więcej iść, ale

Nie mogę zostać tam gdzie nie należę


Dwa miesiące minęły i robi się zimno

Wiem, że nie jestem zagubiona

Jestem po prostu samotna

Ale nie będę płakać

Nie poddam się

Nie mogę teraz wrócić

Obudzić się to wiedzieć kim się jest naprawdę


Tutaj w cieniach

Jestem bezpieczna

Jestem wolna

Nie mam dokąd więcej iść, ale

Nie mogę zostać tam gdzie nie należę


Och! Pokaż mi cień gdzie leży prawdziwe znaczenie

Tak znacznie większego niepokoju w pustych oczach


Możesz zatrzymać strzał?

Czy możesz przestać z nią walczyć?

Nie możesz zatrzymać strzału

Nie wypowiesz słów


Nie możesz zatrzymać strzał?

Czy możesz przestać z nią walczyć?

Nie możesz zatrzymać strzału

Nie wypowiesz słów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz