środa, 25 stycznia 2012

Kindergarten tłumaczenie tekstu

PRZEDSZKOLE.

Wracam do własnych wymiocin jak pies. Rymy i naigrywania zagłuszają dialog. Rzeźbię swoje inicjały na drzewie, którego nigdy nie porzucę. Może pewnego dnia stanę się królewski. Królestwo-Przedszkole. Urodziłem się za późno, czy zdołam osiągnąć wyższy poziom ? Fontanny z których można się napić, stały się niższe niż je zapamiętałem. Taniec na boisku już mi nie przystoi; to folklor ! Od nikogo nie oczekuje się, że nadal będzie wierzącym na następnym stopniu wtajemniczenia. Napiszcie to 100 razy. Królestwo-Przedszkole. Czekam a dzwony mnie nie wzywają. ( W TYM MIEJSCU ŚPIEWA COŚ ISTOTNEGO DLA ZROZUMIENIA PIOSENKI, ALE NIE POTRAFIĘ PRZETŁUMACZYĆ TEGO ZE SŁUCHU, NIECH KTOŚ LEPSZY ODE MNIE TO ZROBI ). Znowu zostałem odtrącony...

Nagle wszystko milknie. Żadnych dźwięków. Teatr jest pusty. Film kłapie o bok projektora. Szpula z taśmą skończyła się. Skazany na banicję w moich śmierdzących butach i z nienawistnym wzrokiem wychodzę na zewnątrz. Królestwo-Przedszkole. Urodziłem się za późno, czy zdołam osiągnąć wyższy poziom ? ( W TYM MIEJSCU ZNOWU ŚPIEWA COŚ ISTOTNEGO DLA ZROZUMIENIA PIOSENKI, ALE NIE POTRAFIĘ PRZETŁUMACZYĆ TEGO ZE SŁUCHU, NIECH KTOŚ LEPSZY ODE MNIE TO ZROBI ). Znowu zostałem odtrącony. Znowu zostałem odtrącony...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz