niedziela, 22 stycznia 2012

Ashamed tłumaczenie piosenki

ZAWSTYDZONA

Wiem, że jest coś co strasznie chcesz mi powiedzieć

Mam nadzieję, że to nie ma związku z tym, że mnie kochasz.


Upewnij się, że nikt nas nie zdemaskuje

Powiedz mi o tym wszystko

Nie zatrzymuj tego dla siebie

Ponieważ jestem połączony z piekłem

Nigdy nie potrzebowałem Twojego krzyku

Wiem, że mnie kochasz

To nieistotne, poniważ sprawię, że będziesz się czołgać.


Wiem, że jesteś zawstydzona

Tak więc nieśmiałość Cię zabija

Nie wiesz, że jesteś zawstydzona?

Tak bardzo to Cię niszczy.


Zawsze jest coś co czyni Cię winną

Wciąż jest coś, co strasznie chcesz mi powiedzieć


Upewnij się, że nikt nas nie zdemaskuje

Powiedz mi o tym wszystko

Nie zatrzymuj tego dla sibie

Bo będę żebrał o więcej

Nigdy nie potrzebowałem Twojego krzyku

Kocham Twój krzyk

To nieistotne ponieważ sprawię, że będziesz się czołgać.


Wiem, że jesteś zawstydzona

Tak więc nieśmiałość Cię zabija

Nie wiesz, żę jesteś zawstydzona?

Tak bardzo Cię to niszczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz