poniedziałek, 31 października 2011

Dancer tłumaczenie piosenki

Nie jestem zaproszony na imprezę

Siedzę tu całą noc

Jestem zupełnie sam na imprezie

Nie czuję się dobrze

Nie mam czarnego płaszcza

Nie mam krawata

Muszę teraz wyglądać dobrze

Musisz wiedzieć, dlaczego


Tancerka, tancerka

Nie umiem żyć bez tego, umrę bez tego

Tancerka, tancerka

Nie mam żadnych wątpliwości, co do tego

Tancerka, tancerka

Dlaczego nie przekręcisz się przez swoje buty?

Zbliż się do mnie


Jesteś życiem i duszą funkcji

To zabiera mi całą noc

Podtrzymaj mnie przy właściwym wprowadzeniu

Zdmuchnij mnie wzrokiem

Smakuję twojego błyszczyku

Patrzę ci oczy

Czujesz się fantastycznie

Moje ciało płacze


Tancerka, tancerka

Nie umiem żyć bez tego, umrę bez tego

Tancerka, tancerka

Nie mam żadnych wątpliwości, co do tego

Tancerka, tancerka

Dlaczego nie przekręcisz się przez swoje buty?

Zbliż się do mnie


(Gorąca przestrzeń)


Tancerka, tancerka

Nie wierzę twojemu tańcowi

Nie mogę zabrać cię do domu, nie mogę zabrać twojego tańca

Tancerka, tancerka

Tańcz przez całą noc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz