niedziela, 16 października 2011

Perfect - Co mnie wszystko to obchodzi

Od najmłodszych lat trują mi

Trzeba uczyć się w górę iść

Kiedyś musisz spłacić dług

Za to żeś się uczyć mógł

Bogu dziękuj, że szansę masz

Pouczają mnie: dobry bądź!

Szanuj prawo i flagi broń

Postaw sobie jasny cel

Ideały szczytne miej

Nie zaprzedaj duszy swej siłom zła

A co mnie wszystko to obchodzi

Co tu jest grane - widzę sam

Chciałbym się jeszcze raz urodzić

I z porodówki nogę dać

Prosto w busz

Będziesz jedną miał aż po grób

By ni zginą kraj dzieci rób

Dziadek w lesie Niemca bił

Dostał wyrok, potem krzyż

Gdy ojczyzna woła cię wszystko rzuć

A co mnie honor dziś obchodzi

Jak walną to nie piśnie mysz

Zamiast w kamaszach w błocie brodzić

Trzeba się bawić i żyć

Pusto!

W kasie pusto!

Skąd pieniądze brać?

Pyta się

Facet, który umie tak załatać dziurę

Że jak innym da - ograbi mnie

A co mnie wszystko to obchodzi

Dziś każdy wie: szkodnikom śmierć!

Też mogę wodę z mózgu robić

Przed kamerami pusząc się

A co mnie wszystko to obchodzi

Niech góra bierze się za łby

Jak mi się uda kasę zrobić

To wtedy mogą skoczyć mi

Mam to gdzieś!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz