niedziela, 16 października 2011

This Girl Is Mine tłumaczenie tekstu piosenki

(Michael)

Każdej nocy przechadza się w mych snach

Odkąd ją poznałem

Jestem dumny, że jestem tym jedynym

Kimś specjalnym w jej sercu


To moja dziewczyna

Ta cholerna dziewczyna jest moja

Wiem, że jest moja

Bo ta cholerna dziewczyna jest moja


(Paul)

Nie rozumiem toku twego myślenia

Mówisz, że ona jest twoja a nie moja

Posyłanie róż i twe głupie marzenia

To tylko strata czasu


Bo ona jest moja

Ta cholerna dziewczyna jest moja

Szkoda twojego czasu

Bo ta cholerna dziewczyna jest moja


(Paul)

Kocham cię bardziej niż on

(Zabiorę cię wszędzie)


(Michael)

Ale ja cię kocham bezkresnie

(Miłoscią się podzielimy)


(Michael & Paul)

Więc chodź ze mną zaszalejmy


(Michael)

Ale my oboje nie możemy jej kochać

Albo jeden albo drugi

I pewnego dnia odkryjesz

Że ona jest moją dziewczyną na wieki wieków


(Paul)

Ja bym nie rzucał nadziei na wiatr

Bo czuję że, już czas


(Michael)

Wiem, że ona powie ci,

Że ja jestem ten jedyny

Sama mówiła,

Że zawróciłem jej w głowie


(Michael)

To moja dziewczyna

Ta cholerna dziewczyna jest moja

Szkoda twojego czasu

Bo ta cholerna dziewczyna jest moja


(Michael & Paul)

Ona jest moja, ona jest moja

Nie nie nie, bo moja

To moja dziewczyna, to moja dziewczyna

To moja dziewczyna, to moja dziewczyna


(Paul)

To moja dziewczyna,

(Tak) ona jest moja

To moja dziewczyna,

(Tak) ona jest moja


(Michael)

Szkoda twojego czasu

Bo ta cholerna dziewczyna jest moja

To moja dziewczyna, to moja dziewczyna


(Paul)

Michael, nie bedziemy bili się o nią, co?


(Michael)

Paul, przecież mówiłem ci, że jestem kochankiem, a nie wojownikiem


(Paul)

Słyszałem wszystko, Michael. Powiedziała, że to ja jestem jej wieczna miłością

Nie pamiętasz już?


(Michael)

A mi mówiła, że kochając mnie nie mogłaby kochać innego


(Paul)

Czy to powiedziała?


(Michael)

Tak, powiedziała. Możesz sobie pomarzyć


(Paul)

Nie wierzę!


(Michael & Paul)

To moja dziewczyna

(Moja, moja, moja)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz