sobota, 15 października 2011

Morningstar tłumaczenie tekstu piosenki

Zobaczyłem gwiazdę

poniżej schodów

jarzącą się przez

topniejące ściany.

Kto będzie pierwszym

i zapoczątkuje ich upadek?

Czy też staniemy się jednością?


Czy jestem gwiazdą

poniżej schodów?

Czy jestem duchem

na scenie?

Czy jestem czymkolwiek twoim?


Zobaczyłem gwiazdę

poniżej schodów

jarzącą się jasno

przed utratą wysokości.

I o poranku

nie pozostało nic

poza tym, co jest we mnie.


Czy jestem gwiazdą

poniżej schodów?

Czy jestem duchem

na scenie?

Czy jestem czymkolwiek twoim?


Czy jestem gwiazdą

poniżej schodów?

Czy jestem duchem

na scenie?

Czy jestem czymkolwiek twoim?


I ja

nie chcę

umierać dzisiejszej nocy,

czy uwierzysz we mnie?

I ja

nie chcę spaść

w światło.


Czy chcesz tego?

Czy przyjdziesz do mnie?

Nie chcę umierać dzisiejszej nocy.


Czy uwierzysz we mnie dziś w nocy?


Czy jestem gwiazdą

poniżej schodów?

Czy jestem duchem

na scenie?

Czy jestem czymkolwiek twoim?


Czy jestem gwiazdą

poniżej schodów?

Czy jestem duchem

na scenie?

Czy jestem czymkolwiek twoim?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz