piątek, 28 października 2011

Venice Queen tłumaczenie piosenki

Czy to się przemieszcza ze wschodu na zachód

Ciało jest wolne i ciało jest lżejsze

Wróć tylko, aby zacząć od nowa

Aby jeszcze raz odnaleźć dom

W międzyczasie


Słabniesz, gdy przechodzisz przez sieć

Sprawdzasz to, tylko po to, aby pożegnać

Ciężko odchodzić, gdy jest pełno znajomych obrazów

Znajdź, więc postać, która może wędrować

Skąd pochodzisz

Dokąd zmierzasz


Zrób to wszystko, a wszyscy będą przeciwko tobie

Odpokutuj to, a zdobędziesz przyjaciela

Wiosłuj na zakrętach

Znajdź miejsce, gdzie zobaczysz

Wszystkie dziewczyny i facetów


Skorzystaj z szansy, gdy dostajesz dobrą radę

Cholernie ciężko to wszystko ogarnąć

Ta niewiara, którą wstrzymuję

Łatwo teraz znaleźć bryzę

Skąd pochodzisz

Dokąd zmierzasz


Wszyscy chcemy jej powiedzieć,

Powiedzieć jej, że ją kochamy

Wenecja dostała swoją królową

Najlepszą, jaką kiedykolwiek widziałem

Wszyscy chcemy ją pocałować

Powiedzieć jej, jak bardzo za nią tęsknimy

Wenecja dostała swoją królową

Najlepszą, jaką kiedykolwiek widziałem


Wiem, że powiedziałaś, że nie wierzysz

W Boga, czy nadal tak jest

A teraz nadszedł czas, byś odeszła

G*L*O*R*I*A

To miłość mój przyjacielu


Ten artystyczny nieład w twoich srebrnych włosach

Kobiety takie jak ty, to prawdziwa rzadkość

Twoja jednolitość zaczyna migotać

G*L*O*R*I*A

To miłość mój przyjacielu


A teraz nadszedł czas, abyś odeszła

Nauczyłaś mnie większość z tego, co wiem

Gdzie byłbym dziś bez ciebie Glo

G*L*O*R*I*A

To miłość mój przyjacielu


Widzę jak stoisz nad brzegiem morza

Fale, które robisz będą wieczne

Pocałuj mnie na pożegnanie, zanim odejdziesz

G*L*O*R*I*A

To miłość mój przyjacielu



Autor tłumaczenia: lijaaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz