sobota, 15 października 2011

I'd Rather Go Blind tłumaczenie piosenki

Wolałabym oślepnąć

Coś mi powiedziało
że to koniec
kiedy zobaczyłam
jak z nią rozmawiasz
Coś głęboko
w mojej duszy powiedziało
"Płacz Dziewczyno"
Kiedy zobaczyłam jak
odchodzisz z tą dziewczyną

Wolałaby.
Wolałabym
oślepnąć chłopcze
niż zobaczyć jak
odchodzisz ode mnie ...

Więc widzisz
kocham Cie
tak bardzo ,
że nie chce patrzeć
jak odchodzisz ode mnie kochanie
ale przede wszystkim
nie chce być ,
nie chce być wolna, nie
Ja tylko,
ja tylko siedziałam
i myślałam o twoich pocałunkach

i o twoich gorących objęciach
kiedy odbicie
w kieliszku
który przykładam do moich ust
kochanie
pokazało łzy
na mojej twarzy

Tak
I kochanie, kochanie
wolałabym
oślepnąć chłopcze
niż zobaczyć
jak odchodzisz
zobaczyć jak
odchodzisz
ode mnie (tak)
Kochanie, kochanie, kochanie
bolałabym oślepnąć teraz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz