niedziela, 23 października 2011

U2 - Everlasting Love tłumaczenie

Wieczna miłość


Serca zbłądziły,

zagubione,kiedy oni odeszli.

Odszedłem, właśnie wtedy,

kiedy potrzebowałeś mnie tak bardzo.

Nie będziesz żałowała

Wrócę błagając ciebie.

Nie zapomnij powitać miłość,

którą raz znaliśmy

Tak...


Otwórz twoje oczy

wtedy uświadomisz sobie,

że stoje tutaj z moją

wieczną miłością.


Potrzebuj ciebie przy moim boku

Przyjdź i bądź moją dumą

Nigdy nie wyprzesz się

wiecznej miłości


Od samego początku

otwórz twoje serce

poczuj miłość którą masz

wieczną miłość


Ta miłość będzie trwała wiecznie

Ta miłość będzie trwała wiecznie


Serca zbłądziły,

zagubione, kiedy oni odeszli.

Odszedłem, właśnie wtedy,

kiedy potrzebowałeś mnie tak bardzo.

Nie będziesz żałowała

Wrócę błagając ciebie

Nie zapomnij powitać miłość,

którą raz znaliśmy

Tak...


Kiedy życie naprawdę płynie

nikt tak naprawde nie zna jej

słońce będzie musiało pokazać im

wieczną miłość


Jak słońce świeci

Bez końca świeci

Ty zawsze będziesz moja

wieczna miłości


Jeśli nawet miłość stanie się zła

Nasza nadal będzie silna

Będziemy mieć nasza własną

Wieczną miłość


Ta miłość będzie wieczna

Ta miłość będzie wieczna


Otwórz twoje oczy

wtedy uświadomisz sobie,

że stoje tutaj z moją

wieczną miłością


Potrzebuj ciebie przy moim boku

Przyjdź i bądź moją dumą

Nigdy nie wyprzesz się

Wiecznej miłości

Od samego początku

Otwórz twoje serce


Czuj miłość którą masz

Wieczną miłość !

Wieczną miłość...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz