niedziela, 30 października 2011

Feeling Sorry tłumaczenie piosenki

wciąż mieszkamy w tym samym mieście, czyż nie?

ale ostatnio jakoś cię nie widuję

przemierzam te same drogi - ani śladu ciebie

twoje dni ponumerowane 24

i nudzę się, czekając na ciebie

nie stajemy się młodsi, a ja

nie będę patrzeć w tył, bo to nie ma sensu

już czas aby iść do przodu!


nie żywię już sympatii

żyłeś wewnątrz jaskini

prawie przechodziłeś obok reszty

próbujesz, nie musisz przepraszać

nie mam czasu, aby ci współczuć


próbowałam nie myśleć, co może się wydarzyć

kiedy twoja rzeczywistość w końcu się rozpadnie

ja wydostałam się i jestem na drodze

a najgorsza rzecz, że to (TO!), to mogłeś być ty

wiedziałeś to, nie możesz uciec od wstydu

nie stajesz się już młodszy,

czas mija, a ty czekałeś, nie śpiąc

czas aby się zwinąć


nie żywię już sympatii

żyłeś wewnątrz jaskini

prawie przechodziłeś obok reszty

próbujesz, nie musisz przepraszać

nie mam czasu, aby ci współczuć


i te wszystkie najlepsze kłamstwa

one są wszystkie ze skrzyżowanymi palcami

więc skrzyżuj je mocno

czy nie obiecasz mi dziś wieczorem?

jeśli to ostatnia rzecz, jaką zrobisz, wydostaniesz się


nie żywię już sympatii

żyłeś wewnątrz jaskini

prawie przechodziłeś obok reszty

próbujesz, nie musisz przepraszać

nie mam czasu, aby ci współczuć


nie mam czasu, aby ci współczuć

nie mam czasu, aby ci współczuć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz