piątek, 30 grudnia 2011

AC/DC CAN'T STOP ROCK 'N' ROLL tłumaczenie

Nie dasz mi żadnej trasy

lepiej uciekaj jeśli potrafisz

tak jak sól w moim oku

więc nie dawaj mi żadnych


Nie dawaj mi żadnych

nie dawaj mi żadnych

nie dawaj mi żadnych kłamstw


Nie możesz zatrzymać rock'n'roll 'a

Nie możesz zatrzymać rock'n'roll 'a


Nie graj mi jive'a

z odrobiną zabawy na boku

za dużo bzdur oślepia Cię

więc nie dawaj mi żadnych


Nie dawaj mi żadnych

nie dawaj mi żadnych

nie dawaj mi żadnych tras


Nie możesz zatrzymać rock'n'roll 'a (4x)


Ah ah ah

ah ah ah

ah ah ah


Nie możesz zatrzymać rock'n'roll 'a (4x)


Posłuchaj wszyscy mówią


Ah ah ah

ah ah ah


Nie możesz zatrzymać rock'n'roll 'a (2x)

Mówię Ci nie możesz zatrzymać rock'n'roll 'a

Nie możesz zatrzymać rock'n'roll 'a

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz