czwartek, 22 grudnia 2011

Iron Maiden Wrathchild tłumaczenie

"Dziecko gniewu"


Urodziłem się na obraz

Gniewu i chciwości

Dominacji i prześladowań


Moja matka była królową

Ojca nigdy nie widziałem

Nie mieli mnie nigdy w swych planach


Teraz spędzam czas na poszukiwaniach

Człowieka, którego nigdzie nie można odnaleźć

Nim go nie znajdę, nie zaprzestanę poszukiwań

Zamierzam znaleźć tego człowieka, zamierzam jechać wszędzie


REFREN:

Bo jestem dzieckiem gniewu

Tak jestem dzieckiem gniewu

Tak więc jestem dzieckiem gniewu

Nadchodzę, by cię dopaść

Och tak tak


Niektórzy mówią, że to nie ma znaczenia

Nic tego nie zmieni

Przekleństwa mego przeznaczenia


Lecz wiem, że muszę znaleźć

Jakąś powagę, spokój umysłu

Bo inaczej wiem, że zwariuję


Teraz spędzam czas na poszukiwaniach

Człowieka, którego nigdzie nie można odnaleźć

Nim go nie znajdę, nie zaprzestanę poszukiwać

Zamierzam znaleźć tego człowieka, zamierzam jechać wszędzie


Bo jestem dzieckiem gniewu

Tak jestem dzieckiem gniewu

Tak więc jestem dzieckiem gniewu

Nadchodzę, by cię dopaść

Och tak tak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz