środa, 14 grudnia 2011

Scared Of Girls tłumaczenie piosenki

Introwertyczna dusza.

Ziemia się otworzyła,

Wszystko pochłonęła.


Zataczanie (4x)


Jej najbliższa rodzina,

Co żyła w grzechu

Prosiła boga, by ją wpuścił


Zataczanie (4x)


Jestem mężczyzną, jestem kłamcą

Zagwarantuję ci to w łóżku

Muszę odłożyć to na półkę

Mam tam swoje miejsce (4x)


Ekstrawertyczna dziewczyna

Objechała świat

Razem z MC5


Zataczanie (4x)


Jej młodsza siostra miała pęcherze

Na udach, w miejscach,

Gdzie ją całowałem.


Zataczanie (4x)


Jestem mężczyzną, jestem kłamcą

Zagwarantuję ci to w łóżku

Muszę odłożyć to na półkę

Mam tam swoje miejsce


Jestem mężczyzną, jestem kłamcą

Zagwarantuję ci to w łóżku

Muszę odłożyć to na półkę

Mam tam swoje miejsce (3x)

Jestem mężczyzną, jestem kłamcą


Wskoczę ci do łóżka

Muszę odłożyć to na półkę

Mam tam swoje miejsce


Jestem mężczyzną, jestem kłamcą

Zagwarantuję ci to w łóżku

Muszę odłożyć to na półkę

Mam tam swoje miejsce


Jestem mężczyzną, jestem kłamcą

Zagwarantuję ci to w łóżku

Muszę odłożyć to na półkę

Mam tam swoje miejsce (3x)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz