czwartek, 29 grudnia 2011

Perfect Jeszcze nie umarłem

Jeszcze nie umarem (8 razy)




Chodzę coraz bliżej ścian


Chyba jest bezpieczniej tam


Wysadzają nosy z bram


Złe profile starych bab


Jeszcze nie złapali mnie


Jeszcze nie złapali mnie




Jeszcze nie umarłem (4 razy)




Jak lekarstwo sączę dżin


Obok wychowawca kij


Uczy nas jak trzeba życ


Jak brunatno szarym być




Boli głowa, boli kark


Nie złapiecie nigdy nas




Jeszcze nie umarłem 4 razy


oooooo oooooo ooooo.....




Jeszcze nie umarłem...


oooo


Jeszcze nie umarłem...


oooo


Jeszcze nie umarłem...


oooo


Jeszcze nie umarłem...


oooo




Chodź kochanie do mnie chodź


Kolczyk wetknij sobie w nos


Tatuażem zakryj twarz


Walcz kochanie ze mną walcz


Nie złapiecie nigdy mnie


Nie złapiecie nigdy mnie




Jeszcze nie umarłem , nie 4 razy


Jeszcze nie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz