poniedziałek, 19 grudnia 2011

All Within My Hands tłumaczenie tekstu

Wszystko w moich rękach

Zgniatam to i miażdżę

Wszystko w moich rękach

Trzymaj to mocno kochana, by się udusiło


Wszystko w moich rękach

Miłość do śmierci gania cię wciąż w kółko, uważaj


Miłość to kontrola

Umarłbym, gdybym pozwolił odejść


Znienawidź mnie już teraz

Wszystko w moich rękach

Znienawidź mnie już teraz

Wszystko w moich rękach

Miażdżę wszystko w moich rękach

Zgniatam wszystko w moich rękach

Dusze wszystko w moich rękach

Znienawidź mnie już teraz

Usidlam wszystko w mich rękach

Pospiesz się i znienawidź mnie już teraz

Zabijam wszystko w moich rękach


Wszystko w moich rękach

Zabierz swój strach, wypełnij mnie

Wszystko w moich rękach

Pozwolę ci pobiegać, lecz potem przyciągnę cię za smycz


Wszystko w moich rękach

W moich rękach, pod mą kontrolą

Wszystko w moich rękach

Uważaj


Miłość to kontrola

Umarłbym, gdybym pozwolił odejść


Znienawidź mnie już teraz

Wszystko w moich rękach


Znienawidź mnie już teraz

Wszystko w moich rękach

Znienawidź mnie już teraz

Wszystko w moich rękach

Miażdżę wszystko w moich rękach

Zgniatam wszystko w moich rękach

Dusze wszystko w moich rękach

Znienawidź mnie już teraz

Usidlam wszystko w mich rękach

Pospiesz się i znienawidź mnie już teraz

Zabijam wszystko w moich rękach


Umarłbym, gdybym pozwolił odejść

Kontrola to miłość, miłość to kontrola

Załamałbym się, gdybym pozwolił odejść

Kontrola to miłość, miłość to kontrola


Jedynie pozwolę ci pooddychać mym powietrzem

Wtedy zobaczymy, czy pozwolę się tobie zakochać


Zabij, zabij, zabij, zabij, zabij

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz