piątek, 16 grudnia 2011

Disassiociative tłumaczenie piosenki

Nierozłącznie


mogę ci powiedzieć co mówią w kosmosie

mówią że nasza ziemia jest zbyt szara

lecz gdy duch jest zbyt cyfrowy

ciało zachowuje się w ten sposób

ten świat mnie zabijał

ten świat mnie zabijał

nierozłącznie

układy nerwowe padły

układy nerwowe padły

wiem


układy nerwowe padły

układy nerwowe padły

wiem


nigdy się stąd nie wydostanę

nie chcę dryfować na strachu

martwy astronauta w kosmosie


nigdy się stąd nie wydostanę

nie chcę dryfować na strachu

martwy astronauta w kosmosie


czasami chodzimy jakbyśmy

byli postrzeleni

w głowę, kochana

piszemy piosenkę w kosmosie

jakbyśmy byli już

martwi i odeszli

twój świat mnie zabijał

twój świat mnie zabijał

nierozłącznie

twój świat mnie zabijał

twój świat mnie zabijał

nierozłącznie


nigdy się stąd nie wydostanę

nie chcę dryfować na strachu

martwy astronauta w kosmosie


nigdy się stąd nie wydostanę

nie chcę dryfować na strachu

martwy astronauta w kosmosie


układy nerwowe padły

układy nerwowe padły

układy nerwowe padły

układy nerwowe padły


nigdy się stąd nie wydostanę

nie chcę dryfować na strachu

martwy astronauta w kosmosie


nigdy się stąd nie wydostanę

nie chcę dryfować na strachu

martwy astronauta w kosmosie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz