środa, 28 grudnia 2011

You Shook Me All Night Long tłumaczenie tekstu

Byla ostrą maszyną

Swój sprzet miala w dobrym stanie

Była cholera najlepszą kobietą jaką kiedykolwiek widziałem

Jej oczy nigdy nie kłamały

Klepala mnie swoimi amerykańskimi udami

Brala wiecej niż dawala, duzo chciala

Powiedziala bym wszedł, ja już tam bylem


Ściany zaczely drżec, ziemia wirowala

Moja moralność cierpiala bo

Robiliśmy to, a ty

Trząsłaś mna cala dluga noc!

O tak,

Trząsłaś mną cala noc!


Na okrąglo uwodzi

Jest jedyna w swoim rodzaju,

po prostu moja cala moja

Nie chciala poklasku, robila to z innego powodu

Wychodzac zrobila mi posilek i wróciła po jeszcze

Potrzebowalem tego orzeźwienia

Teraz wracam na ring zatańczyć kolejny milosny swing


Ściany drżaly, ziemia wirowala

Moja moralność cierpiala bo

Robiliśmy to, a ty

Trzaslas mna cala dluga noc!

O tak, Trząsłaś mną cala noc!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz